NÁSTROJE STIFORP

 

 

 

  1. Záchytné stránky - jsou vstupní stránky, přes které získáte kontakty na lidi, kteří se zajímají právě o činnost či produkty, které nabízíte. Můžete si vybrat z více typů záchytných stránek, přičemž každá stránka má svou vlastní webovou adresu. Na každé záchytné stránce je jednoduchý formulář se základními kontaktními údaji (jméno, email, telefon), po jejichž vyplnění se zájemce dostane na stránku, či prezentaci, kterou si sami nastavíte. Může to být nejen stránka společnosti Stiforp, ale stránka jakékoliv společnosti, pro kterou pracujete, nebo stránka vaší vlastní firmy. Po vyplnění tohoto kontaktního formuláře obdržíte automaticky emailem zprávu, že vaše stránky byly navštíveny.

 

2. Tiskový videomluvčí - na své stránky si můžete nastavit skutečnou osobu, která osloví vaše potencionální klienty a promluví o výhodách vašeho podnikání. Tím se odlišíte od své konkurence a zaujmete případné zájemce mnohem více, než jen obyčejným psaným textem. Prozatím pouze v angličtině.

 

imageimage

 

3. Interaktivní Flash prezentace - zvyšte zájem o vaše podnikání. Vaše výrobky ani vaše příležitost se samy neprodají. Videoprezentace je mnohem účinější než psaný text, navíc tak můžete sdělit až 10x více informací, než v psaném textu. Flash prezentace jsou zaměřeny především na podnikání z domova, což zajímá většinu lidí, kteří hledají svou příležitost.

imageimage imageimage

 

4. Autoresponder - automatický emailový odpovídač. Studie dokazují, že jen málokterý zájemce koupí Váš produkt nebo využije Vaši příležitost hned při prvním seznámení. Většinou potřebuje více informací a především pocit, že Vám na něm záleží. V autoresponderu můžete využít přednastavené emailové kampaně, nebo si vytvořit vlastní kampaň na jakékoliv téma, nastavit kolik emailů se má zájemci celkem odeslat a v jakých časových intervalech. Autoresponder společně se záchytnými stránkami jsou nejdůležitějšími nástroji pro Váš úspěch.

 

5. Organizér kontaktů - nástroj pro správu kontaktů, které jste získali ze záchytných stránek nebo z vytvořeného seznamu. Nabízí zajímavé možnosti.

 

6. Rotátor stránek - unikátní nástroj např. pro podporu lidí ve vašem týmu. Na svou záchytnou stránku můžete pomocí rotátoru nastavit jakékoliv množství dalších webových adres (např. registrační linky lidí ve vašem týmu) a určit v jakém poměru se budou rozdělovat návštěvy mezi stránky lidí, kterým chcete pomoci. Skvělý nástroj pro týmovou spolupráci.

 

7. Bannery a reklamy - v kamenných obchodech je klíčem k úspěchu stálý přísun zákazníků. Na internetu je to stálý přísun návštěvníků vašich webových stránek.Tudíž potřebujete dobrou reklamu, aby o vás vědělo co největší množství lidí - vašich potencionálních zákazníků. Stiforp má pro vás mnoho způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašich stránek, emailový marketing, bannery, e-vizitky a další.

 

8. Konferenční hovory - skvělý nástroj pro podporu vašeho podnikání, můžete volat až 100 lidí, není zde žádný limit používání. Velmi podobné skypu.

 

 

 

Postup jak využívat Nástroje STIFORP

Každý, kdo má nějaký svůj web, ať už firma nabízející výrobky či služby nebo Vy nabízející přivýdělek, tak jistě víte, že máte možnost vidět statistiku, kolik lidí Váš web za ten den navštívilo. Je sice hezké vědět, že můj web dnes navštívilo 50 lidí, ale k čemu mi to je? Co z toho mám? Nic…

 

A právě proto je tu Stiforp a přináší Vám skvělé programy, které Vám pomohou posunout Váš business dál!