Webová prezentace byla spuštěna

15.10.2011 19:02

NÁSTROJE STIFORP

 

 

 

  1. Záchytné stránky - jsou vstupní stránky, přes které získáte kontakty na lidi, kteří se zajímají právě o činnost či produkty, které nabízíte. Můžete si vybrat z více typů záchytných stránek, přičemž každá stránka má svou vlastní webovou adresu. Na každé záchytné stránce je jednoduchý formulář se základními kontaktními údaji (jméno, email, telefon), po jejichž vyplnění se zájemce dostane na stránku, či prezentaci, kterou si sami nastavíte. Může to být nejen stránka společnosti Stiforp, ale stránka jakékoliv společnosti, pro kterou pracujete, nebo stránka vaší vlastní firmy. Po vyplnění tohoto kontaktního formuláře obdržíte automaticky emailem zprávu, že vaše stránky byly navštíveny.

 

2. Tiskový videomluvčí - na své stránky si můžete nastavit skutečnou osobu, která osloví vaše potencionální klienty a promluví o výhodách vašeho podnikání. Tím se odlišíte od své konkurence a zaujmete případné zájemce mnohem více, než jen obyčejným psaným textem.

 

imageimage

 

3. Interaktivní Flash prezentace - zvyšte zájem o vaše podnikání. Vaše výrobky ani vaše příležitost se samy neprodají. Videoprezentace je mnohem účinější než psaný text, navíc tak můžete sdělit až 10x více informací, než v psaném textu. Flash prezentace jsou zaměřeny především na podnikání z domova, což zajímá většinu lidí, kteří hledají svou příležitost.

imageimage imageimage

 

4. Autoresponder - automatický emailový odpovídač. Studie dokazují, že jen málokterý zájemce koupí Váš produkt nebo využije Vaši příležitost hned při prvním seznámení. Většinou potřebuje více informací a především pocit, že Vám na něm záleží. V autoresponderu můžete využít přednastavené emailové kampaně, nebo si vytvořit vlastní kampaň na jakékoliv téma, nastavit kolik emailů se má zájemci celkem odeslat a v jakých časových intervalech. Autoresponder společně se záchytnými stránkami jsou nejdůležitějšími nástroji pro Váš úspěch.

 

5. Organizér kontaktů - nástroj pro správu kontaktů, které jste získali ze záchytných stránek nebo z vytvořeného seznamu. Nabízí zajímavé možnosti.

 

6. Rotátor stránek - unikátní nástroj např. pro podporu lidí ve vašem týmu. Na svou záchytnou stránku můžete pomocí rotátoru nastavit jakékoliv množství dalších webových adres (např. registrační linky lidí ve vašem týmu) a určit v jakém poměru se budou rozdělovat návštěvy mezi stránky lidí, kterým chcete pomoci. Skvělý nástroj pro týmovou spolupráci.

 

7. Bannery a reklamy - v kamenných obchodech je klíčem k úspěchu stálý přísun zákazníků. Na internetu je to stálý přísun návštěvníků vašich webových stránek.Tudíž potřebujete dobrou reklamu, aby o vás vědělo co největší množství lidí - vašich potencionálních zákazníků. Stiforp má pro vás mnoho způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašich stránek, emailový marketing, bannery, e-vizitky a další.

 

8. Konferenční hovory - skvělý nástroj pro podporu vašeho podnikání, můžete volat až 100 lidí, není zde žádný limit používání. Velmi podobné skypu.

 

 

Postup jak využívat Nástroje STIFORP

Každý, kdo má nějaký svůj web, ať už firma nabízející výrobky či služby nebo Vy nabízející přivýdělek, tak jistě víte, že máte možnost vidět statistiku, kolik lidí Váš web za ten den navštívilo. Je sice hezké vědět, že můj web dnes navštívilo 50 lidí, ale k čemu mi to je? Co z toho mám? Nic…

 

A právě proto je tu Stiforp a přináší Vám skvělé programy, které Vám pomohou posunout Váš business dál!

 

Jak to funguje? Já mám svůj web, který má určitou návštěvnost. Nástroje Stiforp využiji takto: Stiforp mi dá k dispozici 3 odkazy s mým jménem, které si já sama mohu upravit, jak se mi líbí. Jeden odkaz si vyberu. Když ho pošlu svému zájemci o přivýdělek, tak jemu se zobrazí stránka, kde budou informace, video mluvčí, který podívá, jak je můj web úžasný a láká ho, ať klikne dál. Zájemce tedy vyplní své jméno, email a telefon a tím se dostane na můj web o přivýdělku. Já ale jsem získala jeho údaje, které mohu použít dále k nabídkám, zaslání informací, atd. Prostě už to není jen jeden návštěvník z mnoha, ale už má jméno a email a já s ním mohu začít komunikovat. Jakmile on ty údaje vyplní, tak já ho uvidím v dalším programu Stiforpu Adresáři Kontaktů, kam se mi všechny tyto kontakty ukládají.

Hlavním programem, přes který to vše budeme editovat je Přistání stránky. Tady najdete 3 různé odkazy, přes které to vše budeme ovládat. Jeden odkaz si vyberte a v té tabulce u odkazu, který jste si vybrali klikněte na Editovat.

 

Nyní si sami navolíme jaké programy budeme chtít využít a pro jaké webovky. Takže do políčka Adresa mé webové stránky za https:// zadejte adresu svého webu.

 

 

Další políčko pod názvem Vedou dobýt stránky – tady si navolíme vlastně tu předstránku, kterou naši zájemci uvidí jako první a odkud my budeme získávat na ně kontakty. Na výběr je několik motivů, tak si zvolte ten, který se Vám líbí.

 

Další políčko Video Mluvčí – pokud chcete,aby se na předstránce objevil video mluvčí, který bude zájemce lákat na Váš skvělý web, pak si ho tady právě zadáte. Máte na výběr ze 3 postav.

 

Další políčko Flash Videa - pokud chcete, aby se zájemcům po vyplnění Vedou dobý stránky zobrazilo Flash Video, pak si to zadejte zde, máte na výběr ze 4 videí. Pokud nechcete, pak zadáte nepoužívat Flash Videa.

 

Pak Kliknete na Předložit, tím se vše uloží.

 

Nyní máte vše uloženo k Vašemu odkazu a vidíte v té tabulce, co jste si navolili – jestli flash videa, video mluvčího, atd. Pak tam uvidíte kolikrát byla ta stránka zobrazená.

 

Dalším nástrojem je Moje Obchodní Kontakty, kam se mi ukládají všechna data od návštěvníků mých stránek a já tyto data mohu dále používat k zasílání nabídek a informací.

 

Autorespondér - je program, který pracuje za Vás v zasílání informací Vašim kontaktům. Uvedu příklad. Víte, že když se Vám někdo předregistruje do Stiforpu, tak mu posíláte uvítací email. Pak mu posíláte informační email, po několika dnech další email s upozorněním na platbu, atd. Takže Vy si to musíte hlídat, Vy to musíte odesílat. Autorespondér tuto práci udělá za Vás. Navolíte si zde text emailu - bez diakritiky - a kdy se má tento email odeslat. A systém to automaticky odešle na ty kontakty, které návštěvník Vaší stránky vyplní.

Bannery a reklamy - Stiforp Zprávy, Generic Zprávy, EMaily - to je pro Vás vzor jak může vypadat propagační zpráva nebo email pro Váš business.

Reklamní Banner - je zde k dipozici několik bannerů, kde si můžete vložit odkaz na Váš web a když někdo na ten banner pak klikne, tak ho to přesměruje na Váš web.